Osto- ja toimitusehdot

Fakta ja hintatietoja annetaan varauksella kirjoitusvirheisiin, jakelijan hintamuutoksiin, varastotilanteeseen, loppuunmyyntiin, mahd. virheellisiin teknisiin tietoihin jne. Ilmoitetut hinnat sisältävät ALV:n. 

Yleisehdot ovat seuraavassa:

 

1. Toimitusaika

Katso toimitusaika kunkin tuotteen tiedotetekstistä. Toimitusaika on hygieniatuotteissa 4 - 7 arkipäivää tilauksesta ellei tilauksen yhteydessä toisin mainita. Elektroniikassa toimitusaika on 4 - 10 arkipäivää. Mikäli tilauksessa on mukana tuotteita, joita ei ole varastossa, pidätämme oikeuden muuttaa toimitusaikaa. Tällöin toimitusaika voi olla jopa 6 viikkoa. Tehdessäsi tilauksen, jossa on mukana tuotteita, joita ei ole varastossa, toimitamme tuotteet kootusti viimeisen tuotteen saavuttua meille.

 

2. Vahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen. Säilytä tilausvahvistus siltä varalta, että sinun tarvitsee ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

 

3. Maksutavat

Jos olet maksanut tilauksesi ja perut tilauksen asiaan kuuluvalla tavalla, maksamme maksamasi summan takaisin 30 päivän sisällä.

 Sinulla on mahdollisuus valita kolmen eri maksutavan välillä.

 

Vaihtoehto 1. 

Pankki- / luottokortti

Asiakas voi valita tilauksensa maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksun. Hyväksymme tällä hetkellä Visa- ja Mastercard-kortit. Hintaan ei lisätä erillistä palvelumaksua korttimaksun yhteydessä. Luottokorttimaksun käsittelee yhteistyökumppanimme Suomen Verkkomaksut Oy. Tämä takaa maksun nopeuden ja turvallisuuden.

 

Vaihtoehto 2. 

Verkkopankki

Asiakas voi valita tilauksensa maksutavaksi myös verkkopankin kautta tehtävän maksun. Verkkopankkimaksun käsittelee yhteistyökumppanimme Paytrail Oyj ( entinen Suomen Verkkomaksut ). Tämä takaa maksun nopeuden ja turvallisuuden.

 

Vaihtoehto 3.

Klarna lasku

Klarna Tilin ehdot
Klarna Laskun ehdot


Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Amelar Oy 
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai
MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa
syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla
ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on
myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

4. Toimituskulut

Postikulut määräytyvät rahtirappusten mukaan: Toimitus kotiin 12,50 €, toimitus Postin noutopisteeseen 6,00 €, ilmainen toimitus Postin noutopisteeseen yli 75 €:n ostoksissa. Tilauksesi lähetetään joko suoraan kotiin tai Postin noutopisteeseen riippuen valitusta toimitustavasta.

 

6. Kuljetus

Jos tavara vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana hiuksillesi.fi on korvausvelvollinen maksimissaan vaurioituneen tuotteen osalta. Tästä täytyy kuitenkin ilmoittaa asiakaspalveluumme viimeistään 14 vuorokauden sisällä. Jos tavara vaurioituu tai katoaa palautuksen yhteydessä, on asiakas korvausvelvollinen.

 

7. Palautusoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tilatut, virheettömät tuotteet. Ilmoita palautuksesta hiuksillesi.fi asiakaspalveluun heti tavaran saavuttua tai viimeistään 14 vuorokauden kuluttua toimituksesta. Palautusoikeus pätee vain avaamattomiin pakkauksiin. HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aina ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen.


1) tilausnumero

2) laskun numero

3) palautettavien tuotteiden nimet

 

7. Reklamaatiot ja palautukset

Takaamme, että tilaamasi tavarat ovat toimitusvaiheessa virheettömiä. Mikäli saat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian.
Lähetämme sinulle palautusohjeet. Lähetä tavara takaisin siinä kunnossa, kuin olet sen vastaanottanut yhdessä vahinko- tai virheilmoituksen kanssa. Lähetämme sinulle virheettömän tai oikean tuotteen.

 

7.1 Virheellinen toimitus

Mikäli saatte viallisen tai väärintoimitetun tuotteen ottakaa yhteyttä asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista, viimeistään 14 päivän sisällä. Otamme vastaan virheilmoituksen ja palaamme asiaan palautusohjeilla. Palauta tuote siinä kunnossa kun vastaanotitte sen yhdessä vika- tai virheilmoituksen kanssa. Käyttäkää laskukopion etu- ja takaosaa tähän.

Myynnissä kuluttajalle (yksityishenkilö) pätee kuluttajalain myötä se, että hiuksillesi.fi:n tulee joko korjata virhe tai rekisteröidä toimitus uudelleen ilman, että siitä tulee kohtuuttomia kustannuksia hiuksillesi.fi:lle. 

HUOM! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme aina ennen kuin palautat viallisen tai virheellisesti toimitetun tuotteen, jotta reklamaatio hyväksytään ja palautuksen postimaksu maksetaan. Tilatun tavaran virhevastuu rajoittuu tässä ilmoitettuun.

 

8. Sovellettava laki

Näitä ehtoja koskevat erimielisyydet ratkaistaan Suomen lain mukaan.
hiuksillesi.fi noudattaa Suomen Kuluttajaviraston suosituksia.